حضور فرماندار میبد در صحن شورای شهر بفروئیه به مناسبت روز شوراها

💠 حضور فرماندار میبد در صحن شورای شهر بفروئیه به مناسبت روز شوراها

🔶 به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراها، فرماندار، رئیس دفتر امام جمعه میبد، بخشدار، شهردار و رئیس کلانتری بفروئیه با حضور در صحن شورای شهر بفروئیه از رئیس و اعضای شورای شهر بفروئیه تقدیر و تشکر کردند.

🔷 سید جمال سجادی پور فرماندار میبد در ابتدا ضمن عرض تبریک هفته شورا به اعضای شورای اسلامی شهر بفروئیه، شوراهای اسلامی را نماد مشارکت مردم در پیشبرد برنامه های جامعه دانست و افزودند: شوراها، بازوان دولت و مشاورینی امین برای مسئولین اجرایی هستند تا با همکاری این نهاد، ضمن شناسایی مسائل و مشکلات شهر و روستا، زمینه رفع آنها تسریع و تسهیل شود.
🔶 فرماندار میبد در این جلسه بر لزوم هماهنگی و همفکری وتبادل نظر اعضای شورا به منظور پیش‌برد هرچه بهتر برنامه های عمران شهری تاکیدنموده و اولویت‌بندی طرحهای لازم الاجرا و همچنین شناسایی مشکلات و موانع اساسی را ضروری دانستند.

🔶 سید مهدی طباطبائی شهردار بفروئیه نیز با تبریک روز ملی شوراها اظهار کرد: خدمت به مردم نوعی عبادت است و امروز ما شاهد هستیم که موفقیت‌های مجموعه مدیریت شهری نیز در سایه برنامه‌ریزی‌های شورای اسلامی شهر بوده است.

🔷 وی اضافه کرد: اعضای شورای اسلامی شهر حامی بسیار خوبی برای مجموعه مدیریت شهری و شهرداری بفروئیه هستند و در گام به گام اجرای پروژه‌ها، در کنار مدیریت شهری بوده‌اند، این کار موجب افزایش اعتماد شهروندان نیز می‌شود.

🔶 مختار زرفتن رئیس شورای شهر بفروئیه ضمن تقدیر از حضور فرماندار، رئیس دفتر امام جمعه، بخشدار، شهردار و رئیس کلانتری بفروئیه در صحن شورای اسلامی شهر اظهار کرد: شوراها به نوعی تبلور مردم بر خود آن‌ها هستند، مردم با اختیارات خود، اعضای شوراها را انتخاب می‌کنند تا خروجی آن را در سطح شهر ببینند.

🔷 در ادامه اعضاء شورای شهر بفروئیه گزارشی از مسائل و مشکلات شهری در حوزه آموزش و تکمیل مدارس نیمه ساز، میراث فرهنگی، توزیع شبکه برق، آب و فاضلاب، پست، ورزش، بنیاد مسکن، جهاد کشاورزی و… را بیان و پیرامون آنهابه بحث و تبادل نظر پرداختند و طرفین بر لزوم پیگیری جدی مشکلات حوزه مدیریت تاکید نمودند.
🔶 درپایان از اعضای شورای شهر بفروئیه تقدیر بعمل آمد.

🌀 روابط عمومی شهرداری و شورای شهر بفروئیه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *