برنامه عملیاتی شهرداری بفروئیه راهبردی می شود.

برنامه عملیاتی شهرداری بفروئیه راهبردی می شود.

اولین جلسه کارگروه هماهنگی و تدوین برنامه راهبردی – عملیاتی ۵ ساله شهرداری بفروییه با حضور شهردار، اعضای شورای شهر، غفوری شهردار اسبق بفروییه و معاون شهردار اردکان، انصاری شهردار اسبق میبد و صباغی رییس نظام مهندسی میبد برگزار شد.
دکتر زرفتن رییس شورای اسلامی شهر بفروییه در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه سلام الله علیها عنوان کرد: تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی شهر و شهرداری اولویت مهم شورای ششم است.
وی با بیان اینکه مدیریت شهری در کنار اقدامات اجرایی، توجه ویژه‌ای به موضوع برنامه‌ریزی دارد، افزود: در این رابطه تدوین برنامه 5 ساله شهر یکی از مهم‌ترین اهداف و موضوعاتی است که در دستور کار قرار دارد.
دکتر زرفتن با بیان اینکه نگاه تخصصی مجموعه مدیریت شهری در حوزه‌های مختلف فرصت بسیار خوبی است که باید در مسیر تعالی سازمانی مجموعه، بیش از گذشته کار شود، ادامه داد: در تلاش هستیم این برنامه تا پایان سال جاری به مرحله تصویب و اجرا برسد و بودجه سال 1402 به عنوان اولین بودجه مبتنی بر برنامه راهبردی- عملیاتی تهیه و اجرا گردد.
مهندس طباطبایی شهردار بفروئیه نیز در سخنانی اظهار داشت: برنامه راهبردی- عملیاتی شهر بفروئیه به عنوان اولین برنامه مشارکتی در حال تهیه و تدوین است که در این برنامه براساس دستورالعمل، تهیه، تصویب، اجرا و پایش برنامه عملیات نوسازی و عمران و اصلاحات شهر و چشم‌انداز شهر در افق 5 ساله ترسیم می‌شود.
وی در ادامه به تشکیل 4 کارگروه تخصصی برای تدوین این برنامه اشاره کرد و افزود: جهت هماهنگی وتدوین برنامه 5 ساله شهرداری 4 کارگروه تخصصی؛ “عمران و شهرسازی”، “بودجه، منابع انسانی و اقتصادی”، “خدمات شهری، فضای سبز و محیط زیست” و “فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و گردشگری” را در در نظر گرفته ایم که ان شاءالله هر هفته جلسات کارگروه ها با شرکت مشاور برگزار خواهد شد.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بفروئیه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *