تقدیر از بسیجیان پایگاه شهید چمران بفروئیه به مناسبت هفته بسیج

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بفروئیه به مناسبت هفته بسیج شهردارو اعضای شورای شهر با فرمانده واعضای شورای پایگاه شهید چمران شهر بفروئیه دیدار کردند.
در حاشیه این جلسه مهندس طباطبایی شهردار شهر بفروئیه ضمن تبریک هفته بسیج با اشاره به فلسفه تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره) در پنجم آذر ماه سال ۱۳۵۸ و اهمیت تشکیل این نهاد بیان کرد : بسیج کلید واژه خودباوری و از خود گذشتگی است و ملت بزرگ ایران اسلامی در دوران پرافتخار دفاع مقدس آن را به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشتن و این تفکر را نه تنها در خط مقدم نبرد حق علیه باطل بلکه در پشتیبانی از جنگ در بین زنان و کودکان نیز به نمایش گذاشتن و امروز بیش از هر زمانی این تفکر می تواند راهگشا باشد.
در ادامه این دیدار دکتر زرفتن رئیس شورای شهر بفروئیه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای بسیجی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها حضور مقتدرانه داشته و خواهد داشت؛ تصریح کرد: تقدیر و تشکر از عزیزان بسیج نباید محدود به روز و هفته خاصی باشد.
ایشان با اشاره به اینکه باید فرهنگ و تفکر بسیجی به نسل های آینده منتقل شود.
به نقش بسیج و بسیجی در جامعه اشاره کرد و افزود: هفته بسیج در حقیقت فرصت و بهانه ای برای زنده نگهداشتن ارزشها و روح بسیجی در آحاد ملت به خصوص نسل جوان است. ایشان ضمن تاکید بر حفاظت از ارزشها و آرمانهای انقلاب گفت: بسیج به عنوان مدافع نظام و انقلاب وظیفه دارد در جهت حفاظت از ارزش ها و آرمان های انقلاب میدان دار عرصه های سرنوشت ساز باشد . دیگر اعضای شورای شهر نیز با تبریک هفته بسیج اززحمات بسیجیان تشکر کردند .

فرمانده پایگاه شهید چمران بفروئیه نیز ضمن گرامیداشت هفته بسیج از همکاری شهرداری وشورای اسلامی شهربفروئیه تشکر کردند.

در پایان هدایایی از طرف شهردار و شورای محترم شهر به رسم یادبود به بسیجیان داده شد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بفروییه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *