شورای اسلامی شهر بفروئیه به‌مناسبت فرارسیدن سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

شورای اسلامی شهر بفروئیه به‌مناسبت فرارسیدن سی‌وچهارمین سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

پیام شورای اسلامی شهر بفروئیه به‌مناسبت سالروز رحلت امام خمینی (ره) رهبر کبیر انقلاب و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران و روز قیام خونین ۱۵ خرداد به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم‏

راه او راه ما، هدف او هدف ما و رهنمود او مشعل فروزنده ماست. «مقام معظم رهبری»

قیام ۱۵ خرداد اسطوره قدرت ستمشاهی را در هم شکست و افسانه‌ها و افسون‌ها‏‎ را باطل کرد. شهادت جوانان رشید و زنان و مردان در آن روز، سدّ عظیم قدرت شیطانی‏‎ را از بنیان سست نمود.
و اما ۱۴ خرداد، هیچ روزی چون چهاردهم خرداد نبود که در آن، طوفان مصیبت و عزا، بر این مردم تازیانه غم و اندوه فرود آورد. ایران یک‌دل شد و آن دل در حسرتی گدازنده سوخت، و یک‌چشم شد و آن چشم در مصیبتی عظیم گریست. در آن روز، خورشیدی غروب کرد که نَفَس روح‌اللهی‌اش، پیکر ملت را جان بخشیده بود؛ حنجره‌ای خاموش شد که نَفَس گرمش، سردی و افسردگی از جهان اسلام زدوده بود؛ لبانی بسته شد که آیات الهی عزت و کرامت را بر مسلمین فروخوانده و افسونِ یأس و ذلت را در روح آنان باطل ساخته بود.

همه جوانان عزیز و نوجوانان، خود را سربازان رهبر حکیم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بدانند و با اتکال به خدا و استمداد از حضرت ولیّ‌الله‌الاعظم (ارواحنافداه) با قوت و قدرت به سمت هدف‌های عالی حرکت کنند و بدانند که پیروزی نهایی از آن ماست.

۱۳ خرداد ۱۴۰۲
شورای اسلامی شهر بفروئیه »

💠روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربفروئیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *