طرح استقبال از نوروز شهرداری بفروئیه آغاز شد.

طرح استقبال از نوروز شهرداری بفروئیه آغاز شد.

شهردار بفروئیه گفت : همزمان با اجرای طرح استقبال از نوروز ، برنامه ها و اقدامات متنوعی در بخش خدمات شهری که ارتباط مستقیمی با زندگی روزمره شهروندان دارد صورت و یا در درست انجام می باشد.

مهندس طباطبائی با اعلام این خبر گفت : با توجه به فرا رسیدن ایام آخر سال و تعطیلات نوروزی و حضور میهمانان و مسافران نوروزی در این شهر این طرح همچون سال های گذشته به منظورارتقاء کمی و کیفی خدمات شهری ، ایجاد چهره ای مطلوب و فضای شاد از سیمای شهر ، آماده سازی منطقه برای رفال حال شهروندان ، تلطیف سیمای بصری و استقبال از مسافرین نوروزی آغاز شد .

وی تاكید كرد: در راستای اجرای این طرح نظافت و تنظیف خیابان ها و معابر اصلی و فرعی، رنگ آمیزی جداول ، نرده ها ،پایه تابلوهای ترافیکی،چراغ های روشنایی ، تاسیسات شهری، روشنایی بوستان ها و فضای سبز میادین ، رفع عیب و نقص چراغ ها و آب نماها ، اصلاح تابلوهای ترافیکی و جهت‌نما و شست‌وشوی آنها، لكه گیری آسفالت سطح شهر، پاكسازی و زیباسازی پارک ها و بوستان ها و فضاهای سبز شهری،رفع کمبود روشنایی بافت تاریخی انجام شده است.

وی خاطرنشان كرد: كودزنی و هرس درختان و فضاهای سبز، رنگ آمیزی جداول از دیگر اقدامات شهرداری بفروئیه در آستانه سال جدید است.

روابط عمومی شهرداری و شورای شهر بفروئیه

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *