پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه به مناسبت آغاز فجر چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

پیام تبریک رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه به مناسبت آغاز فجر چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر بفروئیه، دکتر مختار زرفتن، رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه به مناسبت آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و ورود امام راحل (ره) به میهن اسلامی پیامی را صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُرِیدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَی الَّذِینَ اسْتُضْعِفُوا فِی الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّه وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثِینَ (قصص: 5) ما می‌خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم.

رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایمان و وحدت کلمه بود. امام خمینی (ره)

دهه مبارکِ فجر، یادآور تاریخ اراده ملت ایران برای تغییری بزرگ است، ، تغییر سرنوشت خود، دستاورد شگفتی که مرهون خودباوری ملتی با اصالت و رهبری مردی از تبار آفتاب، معمار انقلاب، امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بود.

امروز که نهال انقلاب ۵۷ به درخت سرافراز و تنومند ۴۴ ساله مبدل شده، این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است بس غنیمت که بدانیم رسیدن به تکامل را مرهون شهدای گرانقدر و عزیزی هستیم که درخت این انقلاب با خون آنان سیراب کرده است‌. اینجانب فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را خدمت مقام معظم رهبری و مردم شهید پرور ایران و به خصوص جوانان و نوجوانان این سرزمین که قطعا ادامه دهندگان راه پر فراز و نشیب این انقلاب هستند و خواهند بود، تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شهدای والامقام انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *