پیام شهرداربفروئیه به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

پیام شهرداربفروئیه به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بفروئیه، مهندس طباطبائی به مناسبت فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی با شکوه انقلاب اسلامی پیامی صادر نمود. متن پیام به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انقلاب اسلامی ایران، تجلی حماسه و سرافرازی ملتی است که با فریادشان آزادیخواهی و استقلال طلبی را در گوش جهانیان طنین‌ انداز کرد و الگویی جامع و کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم گردید و توانست گفتمان مقاومت، استقلال طلبی و آزادیخواهی خود را در سراسر منطقه و حتی دنیا تسری بخشد.

امسال، با وجود تمام سختی ها وفشارهای حداکثری و جنگ اقتصادی تمام عیار، در گام دوم انقلاب اسلامی همچنان درخت تنومند این انقلاب با قدرت و عظمت و همت مردم غیور این سرزمین پابرجا است و هیچ چیز نمی‌تواند قامت این درخت استوار را خم کند.

اینک در طلیعه چهل و چهار مین سال از حیات پربار انقلاب اسلامی و سالروز عزت، اقتدار و آزادی، یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره)، شهدای گلگون کفن و والامقام انقلاب، دوران دفاع مقدس و شهدای حریم حرم اهل بیت (علیهم السلام) را گرامی می داریم و فرارسیدن ایام الله مبارک دهه فجر را به مردم مومن و انقلابی بفروئیه و همه فجر آفرینان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است که در سایه الطاف الهی، شاهد توفیق روز افزون ایران اسلامی باشیم.

سید مهدی طباطبائی
شهردار بفروئیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *