تخصیص اعتبار برای اجرای فاز دوم بازار جعفرخان بفروئیه

✅ تخصیص اعتبار برای اجرای فاز دوم بازار جعفرخان بفروئیه
🔸مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان یزد: باتخصیص اعتبار فاز دوم مسیر گردشگری بازار جعفرخان امسال تکمیل می‌شود.
💠 به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربفروئیه،آقای دکتر رستگاری در بازدید از بافت‌های تاریخی شهر بفروئیه با قدردانی از مشارکت شهرداری بفروئیه در پروژه‌های میراث فرهنگی و مرمت بافت تاریخی این شهر گفت: اهتمام شهرداری و شورای شهر بفروئیه در مرمت بافت تاریخی کار ارزشمندی است که می‌تواند برای نقاط دیگر استان الگو باشد.

🔸وی با بیان اینکه درسال گذشته اقدامات خوبی در شهر بفروئیه ازسوی شهرداری و میراث فرهنگی انجام شده است گفت: مسیر‌های گردشگری خوبی در بفروئیه تعریف شده است که امیدواریم با همت و مساعدت اهالی بافت تاریخی و مدیریت شهری، به مرمت بنا‌های تاریخی سرعت داده شود.
🔹مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان گفت: با توجه به آمادگی شهرداری بفروئیه، میراث فرهنگی هم وظیفه دارد در این راستا مشارکت جدی تری داشته باشد.

🔸دکتر رستگاری تصریح کرد: با اقدامات خوبی که شهرداری و شورای شهر بفروئیه در مرمت بافت تاریخی انجام داده است افزود ؛امیدواریم با تفاهم نامه ای که بین شهرداری و میراث فرهنگی منعقد خواهد شد موجب تسریع در مرمت فاز دوم بازار جعفر خانی گردد.

🔹مهندس طباطبائی شهردار بفروئیه گفت :شهرداری آمادگی خود را جهت احیا و مرمت ابنیه تاریخی اعلام و ابراز امیدواری کرد با همکاری اداره میراث فرهنگی بتوانیم گام بلندی در جهت حفط میراث گذشتگان خود برداریم.
🌀روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربفروئیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *