دعوت شهردار بفروئیه از مردم و سازمان های مردم نهاد برای مشارکت در طرح ملی شهریاران

💠 دعوت شهردار بفروئیه از مردم و سازمان های مردم نهاد برای مشارکت در طرح ملی شهریاران

🔸 سید مهدی طباطبائی بفروئی شهردار بفروئیه از مردم شریف بفروئیه و سازمان های مردم نهاد دعوت کرد تا در طرح ملی شهریاران مشارکت نمایند.
🔹 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بفروئیه، مهندس طباطبائی بفروئی گفت: طرح ملی شهریاران گفتمان‌سازی و الگونمایی اقداماتی است که مدیران، حلقه‌های میانی و آحاد مردم را برای حل یک مسئله گرد هم می‌آورد.
🔸شهردار بفروئیه عنوان کرد: در این طرح مردم برای حل مسائل خود پیش‌قدم می‌شوند و همزمان مسئولان نیز باید با شناختن ظرفیت‌های مردمی و حمایت‌های گوناگون موانع را از سر راه مردم برداشته و ظرفیت‌های قانونی، امکانات و تجهیزات دولتی را پای کار مردم بیاورند.
🔹مهندس طباطبائی بفروئی افزود: از آحاد مردم شریف بفروئیه و به ویژه سازمان های مردم نهاد دعوت می‌کنم تا در عملیات ملی شهریاران پای کار بیایند.
◀️ گفتنی است علاقمندان به شرکت در طرح ملی شهریاران می‌توانند ایده‌ای که برای حل مسائل شهر یا روستای خود دارند یا اقدامی که قبلاً در این مورد انجام داده‌اند را با مراجعه به سایت www.shahriaran.ir ثبت کنند. فرآیند داوری و بررسی ایده‌ها و اقدامات ارسال شده به دبیرخانه طرح ملی شهریاران، بعد از اتمام زمان فراخوان انجام و از بهترین ایده و اقدام ثبت شده با جوایز نفیس تقدیر و حمایت خواهد شد.
◀️ فراخوان رسمی این طرح از تاریخ ۲۷ آبان‌ماه آغاز می‌گردد و تا ۱۵ آذرماه سال 1402 ادامه دارد.

🌀روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربفروئیه

🆔 https://eitaa.com/ebafroo

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *