شهردار بفروئیه: در طراحی المان میدان امام رضا بفروئیه به همبستگی اجتماعی، نام میدان و معماری سنتی شهر توجه ویژه خواهیم کرد.

شهردار بفروئیه: در طراحی المان میدان امام رضا بفروئیه به همبستگی اجتماعی، نام میدان و معماری سنتی شهر توجه ویژه خواهیم کرد.

🔶 همانطور که قبلا شهرداری بفروئیه یکی از اولویت های شهر در سال 1402 را تغییر جدید در ساخت میدان امام رضا علیه السلام اعلام کرده بود، جلسه ای به منظور طراحی میدان و المان سازی آن در صحن شورای شهر با حضور شهردار و مشاور طرح برگزار گردید.
🔷 سید مهدی طباطبایی بفروئی شهردار بفروئیه در این جلسه با اشاره به موقعیت بسیار مهم و استراتژیک میدان امام رضا در شهر افزود: در طراحی این میدان شهری باید به همبستگی اجتماعی و ارتباطات متقابل چهره به چهره، تحرک فکر و اندیشه توجه داشت.
🔶 وی افزود: با توجه به مزین شدن این میدان به نام مقدس امام رضا علیه السلام باید در طراحی این میدان از یک سو به نام آن و از سوی دیگر به معماری سنتی بفروئیه تاکید کرد و المانی با تلفیق هر دو موضوع طراح کرد.
شهردار بفروئیه با اشاره به نقش آب در ادراک بصري، شنوايي، لامسه و حتي بويايي افزود: درصددیم تا با استفاده از ایجاد آبنما در این میدان، فضایی سبک و آرام احداث کنیم تا بتوانند حس مطلوبي در شهروندان در حين عبور و مرورهاي روزانه‏ شان ایجاد کند.

🌀 روابط عمومی شهرداری و شورای شهر بفروئیه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *