شهردار و اعضای شورای اسلامی شهربفروئیه ، در پیامی فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران را گرامی داشتند.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهربفروئیه ، در پیامی فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران را گرامی داشتند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بفروئیه، مدیریت شهری بفروئیه در پیامی فرارسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند و این بصیرت را ضامن بقای اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی دانستند.

متن پیام به شرح ذیل است:

در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، برهه های حساس و سرنوشت سازی وجود داشته که عمق انگیزه های معنوی حضور مردمی و عظمت روح الهی نهفته در آن چنان ژرف بوده که تبدیل به حماسه ای ماندگار گردیده است و حماسه نهم دی ماه و حضور عاشورایی مردم حماسه ساز و ولایتمدار ایران اسلامی در راهپیمایی نهم دی ماه 1388 یکی از این مناسبت های بزرگ و به یادماندنی بود.

این حماسه نماد عزّت، استقلال و بصیرت مردم استکبارستیزی است که با انسجام ملی و فریاد رسای «هیهات من الذله» اعلام داشتند که در برابر آتش فتنه های داخلی و توطئه های خارجی تا پای جان برای صیانت از ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی ایستاده اند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت و پاسداشت یوم الله نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، بر صیانت از ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی در برابر هر گونه توطئه ی خارجی و فتنه ی داخلی تأکید داشته و اعتقاد داریم که این بصیرت و الهام از آموزه‌های الهام بخش عاشورای حسینی (ع) همواره ضامن بقای اهداف و آرمان های والای انقلاب اسلامی خواهد بود.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهربفروئیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *