گلکاری و زیبا سازی فضای سبز شهر بفروئیه در استقبال از نوروز

گلکاری و زیبا سازی فضای سبز شهر بفروئیه در استقبال از نوروز

گلکاری و رسیدگی به فضای سبز سطح معابر ، میادین و بلوار ها در آستانه سال جدید توسط واحد فضای سبز شهرداری بفروئیه در حال انجام است .

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربفروئیه، مهندس کبریایی معاون خدمات شهری وفضای سبز شهرداری با اعلام این خبر گفت:
در آستانه فرا رسیدن بهار۱۴۰۲ و به منظور افزایش زیبایی بصری ، چشم اندازی زیبا و ایجاد روحیه نشاط و شادابی شهروندان با کاشت گل های فصلی و زینتی در سطح معابراصلی و میادین ، پارک ها توسط عوامل واحد فضای سبز شهرداری در حال اجراست.
وی ادامه داد: در کنار کاشت انواع گل‌های فصلی ، کاشت درخت و درختچه ، ایجاد باغچه ، خاکریزی ، آبیاری، هرس درختان نیز بطور مستمر و روزانه در دستور کار قرار دارد و با تمام تلاش و توان، محدوده شهر بفروئیه را آماده استقبال از بهار می‌کند.
معاون خدمات شهری و فضای سبز افزود : با نزدیک شدن به پایان سال فعالیت واحدهای مختلف شهرداری جهت آماده سازی شهر بیش از پیش شده است . حوزه فضای سبز با ساماندهی و رسیدگی به فضای سبز در حاشیه بلوار و میادین و پارک های سطح شهر ، تزیین کردن آنها با کاشت انواع گلهای فصلی درجهت زیباتر شدن جلوه شهر اقدام موثری نماید.
لازم به ذکر است رنگ‌آمیزی بلوارها ، میادین و بهسازی آب‌نماها، پاکسازی ، شست وشو و نظافت در جهت زیباسازی شهر و سطح شهر از جمله برنامه‌های ستاد استقبال از بهار در راستای آماده‌سازی شهر بفروئیه است .
💠روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهربفروئیه

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *