✅دعوت رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

✅دعوت رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه از مردم برای حضور در راهپیمایی روز قدس

رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه در پیامی ضمن تاکید بر اهمیت حضور مردم در مراسم راهمپمایی روز قدس، این روز را رویدادی مهم در تقویم تاریخ اسلام خواند و از مردم دعوت کرد تا با حضور خود با آرمان والای حمایت از ستم دیدگان و استکبارستیزی امام راحل (ره) تجدید میثاق کنند.

به گزارش روابط عمومی شهرداری وشورای اسلامی شهر بفروئیه، مختار زرفتن در پیامی ، ضمن گرامیداشت روز قدس از مردم شریف و ولایتمدار دعوت کرد تا در راهپیمایی سال جاری با حضوری پرشور، میثاق هرساله خود با آرمان استکبار ستیزی امام راحل (ره) را تمدید کنند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم مظلوم فلسطین سال ها با مقاومت در مقابل رژیم غاصب صهیونیستی اسرائیل و حامیان ظالمش با دست های خالی درسی به مستکبران جهان دادند که رد درد آن در اظهارات گاه و بیگاه سردمدارانشان مشهود است، و بر ماست تا به پیروی از آرمان امام فقیدمان و در راستای حمایت از ستم دیدگان در مراسم هرساله روز قدس شرکت داشته باشیم.

لذا اینجانب به نمایندگی از اعضای محترم شورای اسلامی شهربفروئیه، از مردم روزه دار و ولایتمدار بفروئیه دعوت میکنم تا با حضور خود در راهپیمایی روز قدس، بار دیگر بنا به فرموده امام (ره) و رهنمود های رهبر معظممان این تکلیف دینی را بجا آورده و با همبستگی مان مشت دیگری بر دهان رژیم غاصب صهیونیستی و حامیانش بزنیم.

مختار زرفتن
رئیس شورای اسلامی شهر بفروئیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *