💠 اجرای عملیات عمرانی فرهنگسرای بفروئیه با 90 میلیارد ریال اعتبار

💠 اجرای عملیات عمرانی فرهنگسرای بفروئیه با 90 میلیارد ریال اعتبار

🔶 در چهل و پنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر، ساخت فرهنگسرای بفروئیه به منظور ایجاد فضاهای آموزشی و فرهنگی آغاز شد.

🔷 مهندس طباطبائی شهردار بفروئیه درباره ساخت فرهنگسرای این شهر گفت: این فرهنگسرا قرار است در سه طبقه شامل سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر 500 نفره، سینما روباز، مجموعه کلاسی جهت برگزاری کلاس ها و کارگاه ها، فضای دائمی نمایشگاه و فضای سبز از اعتبارات شهرداری بفروئیه ساخته شود.

🔶 سید مهدی طباطبائی بفروئی افزود: برآورد اولیه ساخت فاز اول این فرهنگسرا 90 میلیارد ریال است. در فاز دوم نیز امیدواریم بتوانیم در ساخت سالن چندمنظوره آمفی تئاتر این مجموعه از ظرفیت بزرگ خیرین بزرگوار بهره مند شویم.

🔷 وی زمان افتتاح فاز اول این پروژه را اینگونه تشریح کرد: امیدواریم بتوانیم در دهه فجر سال 1403 فاز اول ساختمان فرهنگسرای بفروئیه را جهت افتتاح آماده نمائیم.

🔶 شهردار بفروئیه اظهار کرد: این فرهنگسرا با فضاهایی فرهنگی و هنری برای برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های آموزشی، نمایشگاه و سالن همایش طراحی شده که با توجه به هویت فرهنگی این شهر می‌تواند فرصت‌های جدیدی برای گسترش فعالیت‌های فرهنگی ایجاد کند

🌀 روابط عمومی شهرداری و شورای شهر بفروئیه

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *