💠 بررسی مشکلات شهر بفروئیه در دیدار مدیران شهری بفروئیه با امام جمعه میبد

💠 بررسی مشکلات شهر بفروئیه در دیدار مدیران شهری بفروئیه با امام جمعه میبد

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بفروئیه، در این دیدار که در بیت امام جمعه میبد برگزار گردید مهندس طباطبائی شهردار بفروئیه به ارائه گزارش عملکرد شهرداری در سال 1401 پرداخت.
مهندس طباطبائی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین وظایف و رسالت های شهرداری رسیدگی و توجه به امور فرهنگی و اجتماعی شهر می باشد گزارشی از اقدامات صورت گرفته در این حوزه از جمله برگزاری مراسم و نشست های فرهنگی شهر را ارائه نمودند.
ایشان در ادامه به تشریح فعالیت های عمرانی و خدماتی شهرداری در بخش های مختلف پرداخته و آماری از فعالیت های صورت گرفته در بخشهای زیرسازی، آزادسازی معابر و آسفالت معابر ارائه کردند.
دکتر زرفتن رئیس شورای شهر بفروئیه نیز در این جلسه ضمن تشکر از همراهی و مساعدت های فراوان امام جمعه محترم میبد در رفع مشکلات شهر بفروئیه افزود: رهنمودها و نصایح امام جمعه به مسئولین و شورای شهر که نماینده مردم در سطح شهر هستند می تواند نقشی بسیار مهم و اثرگذار در منطقه باشد و دوره ششم آمادگی این همکاری و تعامل را برای حل مشکلات مردم را دارد.
در ادامه پیرامون مشکلات شهر بفروئیه و مطالبات مردم پرداخته و در جهت رفع آنها بحث و هم اندیشی شد که مهمترین آنان عبارتند از: رفع موانع احداث بلوار شهید سلیمانی از جمله اخذ مجوز نقطه اتصالی این بلوار به کمربندی غربی، پیگیری و اخذ اعتبار جهت تکمیل مدارس مصطفویی و توحید، اخذ مجوز چاه آب جهت فضای سبز شهرداری بفروئیه، رفع مشکلات صندوق تازه تاسیس قرض الحسنه شهید بهشتی بفروئیه از جمله بحث ساختمان و تجهیزات آن، تسریع در روند استقرار دانشگاه فرهنگیان در بفروئیه.
🌀 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بفروئیه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *