💠 لایحه بودجه 1403 شهرداری بفروئیه با رشد 50 درصدی تقدیم شورا شد

💠 لایحه بودجه 1403 شهرداری بفروئیه با رشد 50 درصدی تقدیم شورا شد

🔶 شهردار بفروئیه لایحه بودجه 300 میلیاردی ریالی سال 1403 این شهرداری را جهت بررسی و تصویب به شورای اسلامی شهر بفروئیه تقدیم کرد.

🔷 به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بفروئیه، مهندس طباطبائی بفروئی شهردار بفروئیه با اشاره به اهمیت ارائه بودجه پیشنهادی در زمان مقرر به شورا، اظهار داشت: تحقق بودجه مهم‌ترین موضوعی است که مجموعه شهرداری باید در راستای آن همت ویژه‌ای داشته باشند.

🔶 شهردار بفروئیه در صحن شورای شهر گفت: از مجموع بودجه پیشنهادی سال آینده، 78 درصد در بخش عمرانی و حدود 22 درصد نیز در بخش جاری و هزینه پیش بینی شده است.

🔷 وی اضافه کرد: این لایحه مبتنی بر چشم انداز و سیاستهای شورای شهر و منطبق بر اهداف برنامه راهبردی – عملیاتی پنج ساله شهرداری است که امیدواریم در راستای خدمت‌رسانی به مردم شهر راهگشا و اثرگذار باشد.

🔶 مهندس طباطبائی بفروئی با بیان اینکه بودجه پیش بینی شده برای سال 1403 نسبت به لایحه بودجه سال 1402، پنجاه درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: بودجه شهرداری مبتنی بر عملکرد است و امیدواریم با همراهی و همدلی دستگاه های مختلف در مسیر توسعه شهر اقدامات خوبی صورت گیرد.

🌀 روابط عمومی شهرداری و شورای شهر بفروئیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *