💠 نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا شهر بفروئیه در سال تحصیلی جدید پذیرای دانشجویان تربیت معلم باشد.

💠 نماینده مردم میبد در مجلس شورای اسلامی: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا شهر بفروئیه در سال تحصیلی جدید پذیرای دانشجویان تربیت معلم باشد.

🔶 در جلسه ای با حضور میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی، فرماندار، رئیس و هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان استان، شهردار و رئیس شورای شهر بفروئیه، مدیر آموزش و پرورش، رئیس اداره اوقاف و رئیس دانشکده علوم قرانی شهر بفروئیه آخرين وضعیت استقرار دانشگاه فرهنگیان در بفروئیه بررسی شد.
🔷 میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با اعلام موافقت استقرار دانشگاه فرهنگیان در در شهر بفروئیه افزود: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا این دانشگاه در مهر سال تحصیلی جدید پذیرای دانشجویان خواهردانشگاه فرهنگیان باشد.
🔶 ایشان در ادامه تصریح کرد: با توجه به اینکه فضای فعلی دانشکده علوم قرانی در شهر بفروئیه خالی می باشد، این فضا برای استقرار دانشگاه فرهنگیان مناسب می باشد و لذا ان شاءالله با همکاری فی مابین دستگاه های مربوطه بتوانیم تا زمان فراهم کردن ساختمان جدید دانشگاه فرهنگیان، از این فضا نهایت استفاده را ببریم.
🔷 در این جلسه مقرر شد تمام دستگاه ها و نهادهای شهرستان میبد و شهر بفروئیه جهت استقرار دانشگاه فرهنگیان در بفروئیه نهایت همکاری لازم را بعمل آورند.
🔶 شایان ذکر است در حاشیه این جلسه دکتر میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و دکتر زرفتن رئیس شورای شهر بفروئیه به شدت با صدور هرگونه مجوز مدرسه غیرانتفاعی در بفروئیه مخالفت کردند.

🌀 روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بفروئیه
〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️
ما را در فضای مجازی از طریق لینک زیر دنبال نمایید:
🆔 https://eitaa.com/ebafroo

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *