💠 پروژه های مشارکتی شهرداری بفروئیه و سازمان همیاری شهرداری های استان یزد کلید می خورد.

💠 پروژه های مشارکتی شهرداری بفروئیه و سازمان همیاری شهرداری های استان یزد کلید می خورد.

🔶 ‌به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای شهر بفروئیه، مهندس طباطبایی شهردار بفروئیه، ‌دکتر زرفتن رییس شورا و اعضای شورای شهر بفروئیه با مهندس عظیمی‌زاده مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان یزد دیدار و گفتگو کردند.

🔷 مهندس طباطبائی شهردار بفروئیه سازمان همیاری‌ شهرداری‌های استان را مجموعه ای فعال، پویا و کاربلد دانست و گفت: این سازمان بازوی فنی و اقتصادی شهرداری ها می باشد.

🔶 وی عنوان کرد: این جلسه به منظور تبيين اهداف و زمينه هاى تعامل و همكارى هرچه بیشتر سازمان هميارى با شهرداری بفروئیه می باشد.

🔷 مهندس عظیمی زاده نیز در ادامه افزود: سازمان همیاری به عنوان بازوی توانمند، پشتیبان و حمایت کننده شهرداری های استان می باشد.

🔶 ایشان افزود: با توجه به وظایف اساسی شهرداری ها در تامین نیازمندیهای شهری و تاسیسات مورد نیاز عمومی، تامین کالا و خدمات، انجام عملیات پیمانکاری در هر زمینه و جذب سرمایه گذار بخش خصوصی، سازمان همیاری می‌تواند یک همیار برای شهرداری ها باشد.

🔷 در پایان دکتر زرفتن رئیس شورای شهر بفروئیه افزود: جایگاه حمایتی و قانونی سازمان همیاری شهرداری ها باعث مشارکت بیشتر این سازمان با شهرداری ها شده است

🌀روابط عمومی شهرداری و شورای شهر بفروئیه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *